.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شهروندان تالشی از روند كند احداث مسكن مهر

شهروندان تالشي با انتقاد از روند كند احداث مسكن مهر 800 واحدي تالش خواستار نظارت بيشتر بر اين طرح شدند.
 مسكن مهر 800 واحدي تالش از سال‌هاي گذشته و در راستاي سياست‌هاي دولت و با هدف تهيه مسكن نيازمندان و محرومان جامعه در زميني به مساحت بيش از هفت هكتار آغاز به‌كار كرد.
شهروندان تالشي با تجليل از حمايت‌هاي دولت معتقدند كه پروژه مسكن مهر تالش به كندي پيش مي‌رود و اطلاع‌رساني مديران شركت‌هاي تعاوني مسكن مهر تالش بسيار ضعيف و سليقه‌اي است.

*روند اجراي مسكن مهر تالش ضعيف است
عضو تعاوني مسكن مهر كارمندي  گفت: سرعت اجراي پروژه مسكن مهر تالش بسيار كند است و اطلاعات و آمار بيان شده از طرف مسئولان مسكن مهر تالش با واقعيت‌ها و آن چيزي كه مي‌بينيم، تفاوت دارد.
محراب اماني اظهار داشت: مديران مسكن مهر تالش با حمايت‌هاي ويژه دولتمردان از طرح مسكن مهر نتوانستند پيشرفت خوبي در اجراي پروژه داشته باشند.
وي افزود: بيش از دو سال است كه يك ميليون تومان به حساب مسكن مهر واريز كرده‌ام و 24 ماه زمان كمي نبوده كه اكنون تنها شاهد اجراي پي‌ريزي ساختمان‌ها هستيم.
اماني اضافه كرد: مردم با هزاران آرزو و اميد براي خانه‌دار شدن در مسكن مهر تالش ثبت‌نام كرده‌اند و انتظارات بيشتري از مسئولان دارند.
اين عضو تعاوني مسكن تالش با در دست داشتن روزنامه‌اي كه مسكن و شهرسازي گيلان در آن اعلام كرده بود، ساخت مسكن مهر در تالش در تعدادي از واحدها به سقف رسيده است، اظهار داشت: اين در حاليست كه هنوز پي‌ريزي مسكن‌ مهر اين شهرستان به اتمام نرسيده است.

*اطلاع‌رساني در مسكن مهر تالش سليقه‌اي است
يكي از اعضاي مسكن مهر تالش نيز اطلاع‌رساني از روند اجراي پروژه‌هاي مسكن مهر تالش را ضعيف و سليقه‌اي دانست.
وي كه خواست نامش فاش نشود، افزود: تا كنون هيچ تماسي با بنده براي شركت در مجامع و جلسات گرفته نشده است.
اين عضو مسكن مهر تالش اظهار داشت: براي برگزاري مجامع و انتخاب بازرسان يا اعضاي هيئت مديره اطلاع‌رساني در حد بسيار پايين و فقط براي عده‌اي خاص انجام مي‌شود كه تامل برانگيز است.
وي افزود: طبق قانون بايد روزنامه رسمي شركت تعاوني در مجمع تصويب شود در حالي كه شاهد انتشار آگهي نوبت اول در روزنامه درج شده در اساسنامه و مرحله دوم در روزنامه ديگري هستيم، اين عملكرد نشانه‌اي آشكار براي حس پنهان‌كاري مديران آن شركت تعاوني است.
اين عضو مسكن مهر تالش گفت: اگر مسئولان شركت تعاوني مسكن مهر علاقه‌اي به ماندگاري در اين جايگاه دارند بهتر است به طور شفاف با اعضا سخن بگويند.
اين شهروند تالشي افزود: گفته مي‌شود كه انتخاب كارگران، حسابرسان و عوامل اجرايي نيز در مرحله ساخت مسكن مهر تالش به صورت گزينشي و از بين اقوام و دوستان مسئولان مسكن مهر تالش بوده است.
وي ابراز اميدواري كرد كه مسئولان مسكن مهر تالش به جاي صرف وقت براي اشتغالزايي اقوام و دوستان خود به فكر 800 خانوار منتظر احداث اين طرح باشند.

*آمارهاي اعلام شده مسكن مهر تالش متفاوت است
يك خبرنگار نشريات گيلاني نيز گفت: آمارهاي اعلام شده از طرف مسئولان اداره تعاون، مسكن مهر تالش و مسكن و شهرسازي گيلان متفاوت است.
محمد ابراهيمي افزود: طبق آمار رسمي ارائه شده در ويژه‌نامه اداره تعاون تالش، بتن‌ريزي با 36 بلوك صد درصد تحقق يافته است در حالي كه در ويژه‌نامه مسكن مهر و در يك محدوده زماني 90 درصد تحقق را نشان مي‌دهد.
وي ادامه داد: مسكن و شهرسازي هم اطلاعاتي را در يكي از روزنامه‌ها درج كرده كه تعدادي از واحدها در مرحله سقف هستند در حالي كه پي‌ريزي آن تا به امروز به پايان نرسيده است.
ابراهيمي آمار اين دو ويژه‌نامه را متفاوت دانست و اظهار داشت: با مطالعه سطحي اين دو ويژه‌نامه كه همزمان منتشر و در اختيار مردم و خبرنگاران قرار گرفته است، شاهد اختلافات آماري بهت‌آور هستيم.
وي افزود: مردم از ما مي‌پرسند كه چگونه عده‌اي خود را در شعار مسئول و خادم مردم مي‌نامند ولي در عمل درصدهاي پيشرفت را به‌راحتي جابه‌جا و كاهش يا افزايش مي‌دهند.

*كارهاي بزرگ زمان‌بر است
يك عضو مسكن مهر كارگري نيز گفت: كارهاي بزرگ زمان‌بر است و موانع ايجاد شده در كارهاي بزرگ موجب طولاني شدن اجرا مي‌شود.
ويسعلي رضايي با اشاره به اينكه اوايل كار ساخت مسكن مهر بسيار كند بود، اظهار داشت: امروزه شاهد اجراي مناسب طرح هستيم و هرگاه مراجعه كرديم، جواب گرفتيم.
وي ادامه داد: از رئيس جمهور عدالت‌محور و مردمي تشكر مي‌كنيم كه بيشترين فكرش معطوف اقشار محروم جامعه است.
رضايي با بيان اينكه اميدواريم با تلاش مسئولان طرح مسكن مهر با سرعت و به‌زودي افتتاح شود، افزود: اميدواريم شاهد تحقق سياست‌هاي دولت در اين زمينه باشيم.
وي اضافه كرد: طرح مسكن مهر اميدها را در دل نيازمندان براي خانه‌دار شدن زنده كرد و اين قشر هرگز اين خدمت بزرگ دولت نهم و دهم را از ياد نمي‌برند.

*برنامه‌ريزي نادرست تعداد طبقات بلوك‌ها را افزايش داده است
يك عضو تعاوني مسكن آزاد نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش روند اجراي پروژه مسكن مهر تالش را نسبت به شهرستان‌هاي ديگر استان كند خواند.
سعيد قرباني‌نژاد افزود: سه سال است كه ثبت‌نام كرديم و امروز تنها شاهد مرحله پي‌ريزي آن هستيم.
وي اطلاع‌رساني مسكن مهر تالش را ضعيف خواند و تصريح كرد: وزير مسكن و شهرسازي بازديدي از اين طرح داشت كه ما از طريق رسانه‌ها و دوستان متوجه آن شديم.
قرباني‌نژاد با اشاره به نقشه اوليه طرح مسكن مهر اظهار داشت: اگر همان نقشه اجرا مي‌شد بسيار خوب بود و اعتمادسازي بيشتري صورت مي‌گرفت ولي با تغيير نقشه و افزايش تعداد طبقات، ما خود را براي افزودن طبقه‌اي ديگر و حذف برخي از امكانات بايد آماده كنيم.
اين عضو شركت تعاوني مسكن مهر آزاد تالش از وزير مسكن و شهرسازي خواست تا نظارت بيشتري در روند ساخت مسكن مهر اين شهرستان داشته باشد.

*1.5 سال از برنامه‌ عقب هستيم
رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي مسكن مهر تالش نيز در پاسخ به انتقادات و سؤالات اعضاي تعاوني مسكن مهر اين شهرستان گفت: 1.5 سال در اجراي اين پروژه تاخير داريم.
شفقت زينعلي ادامه داد: عبور كنارگذر تالش از بخشي از زمين پروژه مسكن مهر دليل عقب‌ماندگي پروژه است و اميدواريم با تمهيدات صورت گرفته تا شهريور ماه سال آينده پروژه را به اتمام برسانيم.
وي افزود: در حالي كه 50 درصد كارها را انجام داده بوديم، متوجه شديم كه كنارگذر از زمين پروژه عبور مي‌كند و پس از اتمام مرحله آماده‌سازي نتوانستيم كار اجرايي ساخت بناها را آغاز كنيم.

*تمام تلاش ما آماده كردن مسكن مهر براي هفته دولت سال 90 است
رئيس اتحاديه تعاوني‌هاي مسكن مهر تالش با اشاره به اينكه تمام تلاش ما آماده كردن مسكن مهر براي هفته دولت سال 90 است، اظهار داشت: در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنيم.
وي افزود: پيگيري مشكل كنارگذر و دريافت مجوز ساخت در حريم 38 متري كنارگذر در بهمن ماه سال 88 از اداره كل راه و ترابري گيلان دريافت شد و از اسفندماه سال گذشته پروژه سرعت مضاعفي يافت.
زينعلي اتحاديه تعاوني‌هاي مسكن مهر تالش را داراي 800 عضو از پنج شركت تعاوني مشاغل آزاد يك و دو، كارمندي يك و دو و كارگري عنوان كرد.
وي جبران عقب‌ماندگي در ساخت مسكن مهر را از برنامه‌هاي جدي تعاوني مذكور اعلام كرد.

*تسريع در پروژه مسكن مهر نيازمند اعتبار است
پيمانكار پروژه مسكن مهر تالش نيز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مرحله پي در مسكن مهر را به طور همزمان در 40 بلوك آغاز كرديم و در مرحله پاياني پي‌ريزي هستيم.
سهراب حشمتي پروژه مسكن مهر را هديه‌اي ماندگار از دولت احمدي‌نژاد دانست و افزود: بايد قدر اين فرصت را دانست.
پيمانكار مسكن مهر تالش از اعضاي تعاوني‌هاي مسكن مهر خواست تا با پرداخت مبلغ سهم اعضا در تسريع اجراي پروژه گام بردارند.
وي افزود: اگر اعتبارات بخش‌ دولتي كه وام 25 ميليون توماني است در مرحله زيربنا در اختيار ما قرار گيرد كار سرعت بيشتري پيدا مي‌كند.
حشمتي با بيان اينكه بدون تخصيص به‌موقع اعتبارات نمي‌توانيم پروژه را تا شهريور ماه سال 90 تحويل دهيم، خاطرنشان كرد: همه چيز بستگي به ميزان پولي دارد كه به‌موقع جذب مي‌شود.
وي افزود: نيروهاي شركت پيمانكار در انجام كار پروژه مسكن مهر تالش حتي زماني از شب را نيز كار مي‌كنند تا عقب ماندگي‌ها جبران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.